fredag 30. mars 2012

40 nye medlemmer!






Meldal AUF og Orkdal AUF har torsdag og fredag denne uka satt inn støtet for å skaffe nye medlemmer til lokallagene. På torsdag vervet vi på Orkdal vgs. og på fredag på Meldal vgs. Disse to dagene har ført til 40 NYE medlemmer. Helt fantastisk! Utrolig gøy å verve nye medlemmer når vi jobber sammen og i tillegg får med bestefar ut i felten. Det skal være sakt at de fleste nye tilhørte Orkdal AUF. Det som er viktigst for oss er at AUF får flere medlemmer og at ungdom tar et standpunkt i politikken. Det jeg synes er litt gøy når vi verver er at vi møter ungdom som allerede er engasjert i politiske ungdomsorganisasjoner,
som Unge Venstre og FpU. Det viser at ungdommen er engasjert og det er det aller viktigste!
Blogglisten
Nå har jeg registrert meg på Bloggurat.
Jeg har plassert min blogg i Løkken Verknorske bloggkart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar